fredag 4 maj 2012

Fredag kväll

Man vet att det är fredag kväll när man har spillt rött vin på den vita mattan... Men just nu så vill jag faktiskt bara springa, inte klokt vad jag är peppad för tillfället och eftersom jag bara har gått en kort runda idag så är jag sjukt rastlös. Men får se vad jag hittar på ikväll, ska kanske ut och dricka lite öl men annars så finns det risk att det blir en runda.

Maratonet närmar sig och jag är faktiskt lite nervös, vet faktiskt inte alls vad jag kan förvänta mig av min form eftersom jag inte har kunnat träna som jag har velat. Målet var ju innan att komma under 4 timmar men det känns helt omöjligt i nu läget, istället är väl under 5 timmar mer rimligt. Redan 4 timmar var ganska så friskt vågat men det är lika bra att satsa men nu har jag 5 timmar som någon sorts skamgräns och som förhoppning ca 4.30. Men det är ju mitt första maraton så jag kommer att vara nöjd om jag kommer runt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar