onsdag 2 maj 2012

Lat dag

Skäms lite över mig själv men så här långt idag så har jag faktiskt bara varit hemma och latat mig. Sov till ca halv 9, åt frukost framför god morgon sverige, kollat lite bloggar m.m. men nu så måste jag faktiskt ta tag i dagen och göra något vettigt. Planen var att jag skulle ge mig ut och springa efter frukost, sen läsa lite innan jag ska iväg på introduktion för den nya delkursen.

Igår så kände jag mig lite tjock i halsen men inte sjuk direkt men när jag vaknade i morse var jag helt täppt i näsan och hade riktigt ont i halsen. Nu efter att jag har druckit en massa te så känns det faktiskt bättre även om jag fortfarande är täppt i näsan. Så springer gör jag nog inte idag men en pw blir det nog och läsandet kan vänta till ikväll eller så tar jag det imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar