onsdag 22 februari 2012

Dressyrträning

Idag så har jag tränat dressyr med min gamla häst Casanova för Nina Wimander och det gick jätte bra. Är så himla nöjd och glad över min lilla häst! Han kommer ju aldrig bli en dressyrhäst och det gick inte bra på det viset utan jag fick verkligen hjälp med det som är hans problem, att han ska slappna av ordentligt, få bättre rytm i galoppen och "komma upp på mitten" (han är ju extremt lång). Han känns så himla fräsh trots sin ålder och jag börjar fundera på att kanske försöka kvala honom till Falsterbo men jag vet inte...



Den här bloggen ska ju främst handla om min maraton träning men ett och annat hästinlägg kommer det nog att slinka in och för er som undrar om de nu finns någon så sprang jag faktiskt idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar