måndag 27 februari 2012

Plugg

Idag så måste jag verkligen plugga så det blir ingen ridning för mig idag, blev sjukt pepp på att rida efter att ha titta på alla fina hästar och duktiga ryttare i gbg men vad gör man. Så Nova får vila idag men det gör inte så mycket eftersom Isabelle har ridit honom i helgen när vi var bortresta, Speciellan får också vila men hon är bara liten så det gör ju inte heller så mycket. Imorgon blir det till att gå upp riktigt tidigt och åka och rida hästarna innan min föreläsning kl 1 och sen på kvällen blir det M83 på kb!!

Lagom suddig bild

Har inte helt gjort upp min veckoplan för löpträningen än, försöker fortfarande att pussla ihop hästar och föreläsningar med M83 och födelsedagsfiranden. Men om jag har tid så kommer det att bli ett långpass upp mot 20km denna veckan och jag ska fortsätta springa lite mer distans än kvalité. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar