torsdag 1 mars 2012

Trött


Den här veckan har hittills varit rent kaos, jag har planerat och fått planera om igen. Det här har bland annat varit Freddies fel eftersom han var helt säker på att M83 spelade i tisdags så vi satt hemma och laddade upp med vin innan vi tog tåget till Malmö men det var ju bara till att åka hem igen för vi var ju där på fel dag. Men igår så åkte vi dit igen och det var helt klart värt det!

Första delen av spelningen var sådär faktiskt men slutet vägde upp för det och när det väl var över ville man bara ha mer. Så idag så känner jag mig lagom trött och sliten, tanken är att jag ska ge mig ut och springa innan dagens föreläsning men jag väntat nån timme till innan jag ger mig ut.


klant!



här får nå några sekunder, hoppas att ni gillar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar