torsdag 15 mars 2012

Special Love

Mitt tidsinstälda inlägg fungerade, hur grym är inte jag!

Var som sagt i ridhuset och hoppade med Speciellan, hon var ganska duktig som vanligt men hon var lite spänd eftersom där kom in en stor tinker häst med bjälror som lät ganska så mycket. Det var också ett tag sedan hon hoppade och hon är inte jätte mycket hoppad heller så man kan inte begära allt för mycket. Hon hoppade dessutom vattenmatta för förstagången, stannade och tittade en gång men sen hoppade hon den som om hon  inte hade gjort annat. Här kommer en liten film, inte den bästa rundan men det var det enda som vi filmade, jag rider lite lagom dåligt mellan hinderna men ni får se i alla fall. Direkt efter att jag hade ridigt var jag faktiskt inte jätte nöjd men har tittat på filmen ett par gånger nu och om detta var ganska så dålig jämfört med det andra så måste det ändå ha varit helt okej. Vad tycker ni?



lyckades att backa in transporten i logen igen helt själv!
känner mig nöjd


dagens lunch
nej det är inte kräk, utan grönkålssoppa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar