onsdag 7 mars 2012

Noooo!

Inget intervallpass för mig idag och det känns som om hela veckoplaneringen faller i bitar. Jag har fortfarande väldigt ont i mitt knä så det är nog bättre att ge det en dag till och hoppas på att inflammationen ska ge med sig. Eftersom jag hade en dålig träningsvecka förra veckan så känns det ännu viktigare att få till nått ordentligt, så jag gör som duracellen och ber till LöparGudinnan att knät känns bättre imorgon.

Insåg idag med att Malmö halvmara är samma helg som Way Out West vilket ger mig en del ångest. Men jag ska sluta tönta mig för jag vet vad jag kommer att välja i slutändan...

Dagens höjdpunkt är ju helt klart att syster yster var här idag och lunchade med mig, i kväll ska jag på duktiga Erikas föreläsning om idrottspsykologi och även rida mina fina hästar. Just nu sitter jag i soffan och håller på att somna eftersom jag vaknade kl 03.10 i natt och kunde inte somna om, men men.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar