onsdag 14 mars 2012

Busig

Idag efter skolan så "råkade" jag gå inom Stadium och skulle liksom bara "titta lite", ja ni kan ju tänka er själva hur det slutade. Blev en ny tröja, behöver faktiskt det nu till våren när jag inte kan springa med en jacka längre och innan sommaren när man kan springa i en t-shirt eller linne. Jag har hur många bort förklaringar som helst! Hittade även en fin tjockare tröja som var på rea och hade jag haft lite mer pengar (inte varit student) så hade jag köpt den med, men den var ganska så tjock så det var faktiskt inte det som jag behövde just nu, är lite förståndig.

Tröjan jag köpte är faktiskt lila, när hade jag lila senast (?) med lite rosa, extremt flickit för att vara jag. Men varför måste allt vara rosa!? Allt är bara rosa överallt och har de gjort något i svart med så är det slut så alla vill tydligen inte ha rosa. Så varför ha så pass mycket rosa??

någon som är lite rikare än mig kan ju köpa denna
299 just nu, helt okej tycker jag
så här fin ska jag vara när jag springer
lite rosa på denna tröjan med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar