måndag 5 mars 2012

veckoplan

Denna veckan är det bättre planering som gäller, ska använda min tid så effektivt som möjligt så att jag hinner med plugg, hästar och löpning!! Är som vanligt en fullspäckad vecka men det är som det ska, dessutom så åker min Mamma och Johan till Italien så från och med torsdag är jag hus, häst och hund vakt. (har ju en katt också kom jag på)

Måndag: Långpass och seriöst plugg
Tisdag: Vila, föreläsning, dressyrträning med Nova, rida Speciell,
Onsdag: Korta intervaller, träffa syster, rida Nova och Speciell, plugg, Erikas föreläsning
Torsdag: Kort distans, föreläsning, rida Nova
Fredag: Långa Intervaller i tröskelfart, rida Nova och Speciell, plugg
Lördag: Vila, heldag i Köpenhamn
Söndag: Kort distans, rida Nova och Speciell


tror att det blir backe för mina korta intervaller på onsdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar