onsdag 28 mars 2012

Dumma dumma knä

Min löpträning går verkligen inte bra just nu! Har massa ångest över det men jag har inte kunnat träna ordentligt på två veckor. Bristningen/ sträckningen i låret känns mycket bättre även om den känns lite i bland utan det är mitt knä som bråkar. Höger knät börjar bli riktigt svullet och efter mitt försök till att springa i lördags som jag fick bryta efter 3 km har jag knappt kunnat gå. Har knaprat smärtstillande och kortisontabletter med det gör ingen större skillnad så idag måste jag verkligen ta tag i detta och försöka få en akut tid till min läkare för det här funkar inte längre.

Det här känns riktigt pissit eftersom jag verkligen har tycker att det är roligt att springa och jag vill vara så bra förberedd inför maratonet som jag bara kan. Självklart så vill jag inte heller bara ta mig runt utan jag vill ju springa på en bra tid, men det känns tufft om jag inte kan komma igång snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar