måndag 12 mars 2012

Sadelkammaren

Jag har en relativt stor sadelkammare som jag är väldigt glad över och jag tycker om när där är ordning och reda. Jag smörjer mina träns och snurrar ihop dem varje dag, gillar inte när schabraken och sadelgjordarna hänger kvar på sadlarna utan allting ska göras rent och läggas tillbaka på sin plats. Tyvärr så delar inte min lilla mamma denna uppfattningen med mig och jag har ofta lite panik när hon har varit där.

Men jag är inte helt nöjd med hur där ser ur just nu, jag vill måla om och flytta hyllorna som sitter på väggen så att mitt skåp får plats på samma vägg. Skulle även vilja ha en fin träns hylla eller vad man säger (bridle rack) men de är ganska så dyra så jag funderar på om man inte bara kan skruva på vanliga tränshängare på en fin ekplanka eller nått??

En sån längst ner hade inte varit fel

Eller två såna här från Ingdams


Så här bor mina träns just nu
hade det blivit lite samma sak om man skruvar upp hållarna på en planka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar