måndag 5 mars 2012

Gjort i helgen

Helgen inleddes med en lugn utekväll, vi gick bara till några olika barer och drack några cider med lite vänner, lika trevligt som vanligt. På lördagen åkte vi till Malmö för att träffa hela tjocka släkten för min moster fyllde 50. På dagen gick vi på stan och tittade lite, tog en fika och hade det mysigt. På kvällen åt vi middag på Operakällaren och tog sen en drink. Tjocka släkten valde att bo över på hotell men eftersom vi bort 10 min bort så kändes det lite onödigt att lägga 1000 spänn på ett hotellrum även om det hade varit roligt.

Annars har jag roat mig med en app som heter MonkiMi, gjorde några bilder på mamma och syster men de får ni tyvärr inte se utan ni får nöja er med mig och Freddie.




Min träning har gått åt helvete denna veckan vilket helt klart beror på dålig planering, men från och med den 12 mars så ska jag börja följa ett träningsprogram och jag hoppas att det kommer att bli lättare då.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar