onsdag 21 mars 2012

Schabrak

Vet inte om någon är intresserad men jag tänkte skriva ett inlägg om mina schabrak. Jag tror att de flesta hästmänniskor håller med mig när jag säger att jag älskar att köpa hästgrejer och mest av allt tycker jag om att köpa schabrak! Jag känner alltid att jag behöver ett nytt vilket inte är helt sant, för efter att jag kom hem med två nya schabrak från mässan i Gbg så räknade jag till att jag just då hade 25 schabrak på hyllan plus några som låg i tvätten. Så nej behöver nya schabrak gör jag väl inte, men jag har en känsla av att det ganska snart kommer att flytta in ett nytt Cristina Sport schabrak i alla fall...


Så här kan det se ut på schabrak hyllan
borde kanske ha lagt dem lite snyggare innan jag fotade, men men 


topp tre just nu


Här är mina topp tre schabrak just nu, första kommer från RG och börjar bli riktigt slitet nu men sen så fick jag det i 18 års present med så det är ju ganska så gammalt. Det i mitten är från Anna Scarpati, köpt någon gång på gymnasiet och är inte använt på flera år men jag tror att det hade varit fint på Speciellan så det åker upp på listan igen. Sista kommer från Cristina sport och det bestälde jag i höstas till Calle, så jag blir lite ledsen varje gång jag ser det. Har aldrig använt det på honom eftersom det kom samma dag som vi fick ta bort honom, så jag har lite blandade känslor för det men det är ju fortfarande fint.

Jag ändrar hela tiden vilka som är mina favoriter just nu är det de här tre men imorgon så kan det vara några andra. Ibland så blir det som med AS schabraket att jag inte använder det på flera år och sen helt plötsligt börjar gilla det igen.

1 kommentar: