torsdag 22 mars 2012

Maraton

Idag skulle ju ha blivit min maraton debut men så blev det inte, har fortfarande ganska så ont i mitt lår så jag vågar inte springa på det. Känns väldigt mycket bättre idag men det är stelt och gör fortfarande ont så det är nog bäst att vila så ska det förhoppningsvis gå över snart. Är antagligen en sträckning eller en liten bristning.

I stället så har jag kört till broröd för att rida de små hästarna (tack och lov känns det inte när jag rider), Casanova var riktigt fin så det känns bra inför tävlingen i helgen. Har skrivit klart halva hemtentan så den ska jag fortsätta med idag och sen ikväll så ska jag och Fred titta på en lägenhet. Så det är väl en helt okej dag i alla fall även om jag är lite besviken över att inte kunna springa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar