söndag 19 februari 2012

Veckoplan

Veckan har ur träningssynpunkt varit lite av en katastrof och jag har endast sprungit 23 km, så nu sitter jag här i soffan och har lite ångest över att jag inte har sprungit mer. Hade egentligen planerat in ett långpass idag men jag känner mig faktiskt väldigt sliten och trött, känner dessutom av min reumatism en del så jag har valt att vila idag. Men imorgon är det måndag och då börjar jag en ny delkurs i skolan och så är det ju även starten på en ny  träningsvecka!

Så här ser veckoplanen ut:
Måndag: Intervaller kort backe
Tisdag: Kort distanspass ca 8km lugnt tempo
Onsdag: Lång pass
Torsdag: Vila, eventuellt yoga (tror inte att det är min grej men vi får väl se)
Fredag: Intervaller

Lördag och söndag ska jag upp till Göteborg och titta på hästar så då blir det nog ingen löpning, men jag funderar på att packa skorna för man vet ju aldrig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar