torsdag 16 februari 2012

Skogen

Idag så tänkte jag att det kunde vara roligt att byta ut mina vanliga stads rundor mot en i skogen, så när jag ändå skulle åka till mina föräldrars gård så passade jag på att ge mig ut. Hade egentligen ingen riktigt plan på var, hur länge eller hur långt jag skulle springa men eftersom jag hade världens bästa löparpartner Mega med mig så slutade det med totalt 12 km. Men det var inte helt lätt att springa idag eftersom jag fick välja mellan att springa i spåren där bilar hade kört, som var isigt och jätte halt eller i mitten där det var lössnö. Sprang mest i mitten där jag fick grepp men det var riktigt tungt att springa i snön så jag blev ordentligt trött.


Min partner Mega!
Inte så mycket snö just här men bitvis var det riktigt mycket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar