onsdag 4 april 2012

Alltid behöver man nått...

Nu när lilla Speciellan har kommit igång och åker på träningar, pay&jumps och senare även tävlingar så känner jag att jag behöver ett nytt fleece- eller någon form av svettäcke. Speciellan är ju en modell mindre häst än vad jag har haft de senaste åren så därför passar nästan inga av mina täcken och det är inte så kul att åka iväg med typ ett julrött gratis täcke med hål i. Sen är det ju alltid kul att köpa lite nytt!

Men jag har svårt att hitta någonting som jag verkligen gillar, antingen har de för mycket moj, dålig kvalité eller är för dyrt. Här är några som jag har tittat på, vilka tycker ni om eller har ni några andra förslag på fina täcken?


Från Schockemöhle
vet inte riktigt vad jag tycker om det stora märket 

Från dyon
Väldigt fint tycker jag och lite av en klassiker

Från Lami-cell
Stör mig nog på loggan och kanske även på "plattan"
men jag gillar färgen, tror att hon skulle bli väldigt fin med den ljusa kanten

Från Scarpati
Det här täcket går väl under kategorin lite för dyrt
Är ju samma färger som jag har på ett schabrak
men kanske att det blir lite för mörkt, är kanske bättre med en beige kant som kontrast?
Kan ju designa ett eget täcke från Scarpati, tål att tänkas på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar