onsdag 25 april 2012

Pluggonsdag

Idag så är det onsdag vilket innebär att allt för snart är det fredag vilket både är bra och dåligt, först ska jag skriva tenta och sen så åker vi till Aberdeen! Men idag så ska jag först läsa lite själv nu på morgonen och sen så ska jag till skolan och träffa lite kursare och plugga med dem. De är väldigt smarta och duktiga så jag hoppas på att vi kommer att lära oss massor idag.

Sen ikväll så ska Speciell hoppa 80 cm på klubbens P&J, tror att hon kommer att göra det alldeles utmärkt. Gör hon det så kommer få gå en P&J på något annat ställe och går det bra så ska hon snart få komma ut på en riktig tävling. Om jag hinner ska jag även rida lilla Nova, saknar att rida honom, har ju mest koncentrerat mig på Speciell senaste tiden men nästa vecka så blir det ändring på det. Ska försöka få min lilla mamma till att filma idag om ni är intresserade att se.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar