tisdag 24 april 2012

Tisdag

Nu är jag tillbaka i Lund igen efter att ha varit i broröd och ridit. Valde att bara rida speciell idag eftersom jag verkligen måste plugga till tentan. Speciell var duktig men något vild i början så vi började med att galoppera några varv och bockade lite för att bli av med lite energi innan vi kunde börja jobba ordentligt. Efter det så var hon fin och avspänd, gjorde även några fina byten idag men jag måste verkligen tänka på mig själv när vi gör det för jag har en tendens att vika mig i sidan, inte bra!

Nu ska jag plugga, funderar på att gå till parken och sätta mig där, vill verkligen inte vara inne idag men det är kanske mest en ursäkt för att inte plugga. Vet faktiskt inte hur bra jag kan koncentrera mig om jag går till parken men det är kanske värt risken. Är dessutom sjukt rastlös idag och vill bara springa, springa och springa. Tur att vi har en långsmal lägenhet som jag kan springa fram och tillbaka i, tycker synd om Freddie när han kommer hem eftersom det är honom som jag kommer att ta ut min energi på.


den obligatoriska avskrittningsbilden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar