onsdag 4 april 2012

Natt bloggning

Sitter uppe och kan inte sova vilket beror på att jag bara har varit hemma och pluggat idag. Jag har alltså inte varit och ridit och jag kan ju inte springa så nu sitter jag här och är sjukt rastlös och vet inte var jag ska göra av mig själv. Lite panik på det! Ska ju faktiskt gå upp om inte så många timmar och ta mig till skolan för en workshop.

Har faktiskt lagat två ordentliga måltider idag så efter lunch risotton gjorde jag tortellini. Är första gången som jag gör det själv och det var ganska så pilligt och tidskrävande men väldigt gott. Jag gjorde en fyllning av basilika, permesan och ricotta. Efter allt pill med att få ihop dem så orkade jag inte göra någon sås utan slängde på lite sallad, olivolja, peppar och massor med permesan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar