onsdag 11 april 2012

Plugg onsdag

Idag har jag veckans första föreläsning så nu drar allting igång igen efter påskledigheten och jag har sjukt mycket att läsa tills imorgon och på fredag. Så går det när man skjuter upp allting, jag borde ha läst mer under påsken. Men men ingenting som jag kan göra nått åt nu även om det sugen.

Planen har varit att jag skulle köra till broröd och rida hästarna men får jag se om jag hinner, skolan får faktiskt gå före. Hinner jag inte rida så kan nog Isabelle rida Nova och Speciellan får vila eller får Mamma longera henne så det är väl inte hela världen eftersom jag även red mycket under helgen. Lilla Nova ska får hoppa 1m och 1,10m på söndag på hemma klubben och det kommer antagligen att bli hans sista tävling, känns ganska så sorgligt men känner att det är dax.

Från hässleholm 120 för två veckor sen
funderar på att köpa denna bilden som lite minne
har lite panik nu när det nästan är över, vill ha så många bilder som bara går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar