söndag 8 april 2012

söndag

Igår så blev det utgång med alla härliga Klippan tjejer som var hemvända under påsken, riktigt roligt och vi ful dansade hela natten precis som det ska vara!

Idag så har jag ätit fin frukost och slappar nu på soffan innan jag ska ge mig ut och rida och kanske möjligtvis SPRINGA!! Mitt knä har faktiskt känts bra nu i ett par dagar så nu kan det nog vara dags att testa det lite.

Något annat som också har hänt under veckan är att jag tränade för Peter Eriksson i måndags med Speciellan. Jag tycker alltid att det är svårt när man tränar för någon ny att säga hur de var men det jag kan säga var att Peter direkt såg ens svaga sidor som man måste jobba med men samtidigt gav han mig mycket självförtroende och fick mig till att rida bra. Så jag är nöjd med träningen och hoppas på att han vill komma och träna oss igen. Camilla filmade lite men hon har skickat filmerna via sms och då blir det så dålig kvalitet så det är inte lönt att lägga upp här men ska se om vi kan fixa det om ni vill se.

Fick lite tips av proffs bloggar Erika igår om att ta bilder varje dag och inte använd en massa gammalt mög som det heter på fin skånska men jag börjar med att bryta det och slänger upp ännu en på söte hästen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar