lördag 21 april 2012

Film

Här kommer en liten film från dagens hoppning. Gillar att jag nästan rider över min lilla mamma.





Har då skaffat mig ett youtube konto vilket har tagit mig hela kvällen eftersom jag är efterbliven när det gäller sånna här saker. Blev fel flera gånger, först råkade jag skapa en helt ny google profil men det ville jag ju inte göra utan jag vill ju använda samma som bloggen. Så den fick jag radera och när jag då skulle skapa en ny så kunde jag inte ha Springreka som användarnamn på youtube utan det fick bli nått annat och där på nått vis så blev det TheSpringreka. Hur fult är inte det!? Men men nu är det som det är med det.

Skit samma nu ska jag ge mig ut och dricka lite öl eller möjligtvis några cider, jag är go och glad i alla fall!

1 kommentar:

  1. Åh vad fin hon är Reka!! Hon ser väldigt okomplicerad ut :D

    SvaraRadera