onsdag 18 april 2012

Onsdag

Blev tyvärr varken bilder eller film från träningen igår, ibland så går det helt enkelt inte, men det var lite synd för Speciellan imponerade igen. Hon är ju bara 4 och inte ens det egentligen men skötte sig ändå utmärkt. Vi jobbade så klart bara med grundläggande saker så som rakriktning och att hon ska ta lika stöd på båda tyglarna. Detta gör hon ganska så bra redan vilket Nina också tyckte men funkar inte det till 100% blir allt annat så himla mycket svårare, så det är sånt man alltid måste jobba på. Nina tyckte också att hon hade bra kondition och orkade mycket för sin ålder men har man sprungit upp och ner i backarna i Bonnarp i hela sitt liv så blir man stark. När vi började rida henne så var hon ju ganska vild och då fick hon galoppera i 20 min innan vi kunde börja jobba så det har säkert också gjort sitt.

Idag så har jag föreläsning från 10-15 och kommer inte att åka och rida idag. Ikväll så ska vi åka och skriva på kontrakt för en ny lägenhet och sen ska jag förhoppningsvis ut och power walka. Önska att jag skulle kunna springa men min förkylning vägrar att ge med sig. Är inte jätte sjuk vilket hade varit mindre irriterande utan jag är fortfarande jätte snorig och har ont i huvudet men kroppen känns helt okej. Maratonet närmar ju sig nu så det känns inte alls bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar