torsdag 12 april 2012

Torsdag

Snart ska jag ge mig iväg till skolan för två timmars föreläsning men jag har lite ångest eftersom jag inte har hunnit läsa allt som vi skulle ha läst till idag. Hatar att komma dit oförberedd men egentligen så är det ju inte hela världen jag kommer nog att hänga med i alla fall, är ju värre när vi har gruppdiskussionen och liknande men det tror jag inte att det blir idag.

Sen ska jag till stallet och rida! Tänkte att den lilla ska få trava över cavalettibommar idag och det kan nog den gamle också får göra. Längtar! Hästnörd som jag är...

Efter det så ska jag hem och plugga igen, har typ 500 sidor att läsa till imorgon men det går ju det med om man vill. Hade gärna gett mig ut och sprungit ikväll men det hinner jag nog inte och eftersom det kändes som det gjorde igår så borde jag nog vila en dag till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar