lördag 21 april 2012

Helg

I morse så blev det sovmorgon och lång slapp frukost, åt rostade mackor, grönt te och vindruvor. Kanske inte den bästa frukosten och jag brukar inte tycka om att äta bröd till frukost men ibland så är det faktiskt gott.

Snart ska jag köra till Broröd för att rida, planen är att vi ska köra till banan och hoppa. Jag ska rida Speciellan och Isabelle ska faktiskt rida Nova. Tänkte att vi ska bygga upp "huset" och träna på att hoppa olika linjer och få lite mer banträning. Speciellan har hoppat mycket serier och så men vi har inte tränat så mycket på banor. Huset är en bra grundbana som man kan variera mycket och man får med många olika sorters linjer. Ska försöka få lilla mamma till att filma så får vi se om det kommer upp nått här i kväll.

Efter att jag har ridit så ska jag faktiskt ge mig ut och springa en runda. Tänkte springa 5 km men tempot bestämmer jag när jag är ute, känner fortfarande av min förkylning lite men nu är det dax att komma igång igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar